Vissza a főoldalra
Forrás: Gothic3.hu
Gothic 3 - Az Orkok
Fejezetek,,Kézikönyv,Szint lépések,Fejlesztések,Nővények és alkímia,Gépigény,Városok és népeik,Rejtett ládák titkai,Főküldetés tárgyak,Kronológia,Egykezes kardok,Kétkezes kardok/
Gothic 3 - Kézikönyv
A kézikönyv tartalma nagy vonalakban:
- Megtudhatjuk, mit is jelent a játékba újonnan beépített Alternatív kiegyensúlyozás, és Alternatív MI
- Részletes listákon rághatjuk át magunkat, amelyben összehasonlítást kapunk a régi és új értékekről, akár a fegyverek sebzéséről, a páncélok védelméről, vagy a játékban található/vásárolható tárgyak értékéről legyen szó,
- Néhány minden játék típusba beépített új elemről is képet kaphatunk, mivel a fontosabb elemeket a fiúk bővebben kifejtik nekünk.
.:Gothic 3 1.7 CP Magyar Kézikönyv Letöltése:.
1. fejezet
A játék ott kezdődik, ahol a Gothic 2 abamaratt. Megérkezel Myrtanára a kontinensre a barátaiddal. Az utazás során képességeid és képzettségeid jelentős részét elvesztetted. A megérkezés utána kovács elkezd mágius fegyvereket készíteni az ércből, amit magaddal hoztál a hajón, neked azonban rengeteg tennivalód akad, ugyanis Lee a feketelistán van a királynál. Mivel te nem hagyhatod annyiban, hogy barátod ilyen rossz színben tűnjön fel az emberek előtt ezért elmész, hogy beszerezd ártatlanságának bizonyítékát a házából. Utközben azonban megtámad egy feket mágus és újra vesztesz a képességeidből. Mindazonáltal téged semmi sem tántoríthat el attól hogy bebizonyítsd Lee ártatlanságát. Mikor minden kiderül Lee meg is kapja első küldetését: vissza kell szerezze a királynak a paladinok ősi hegyi erődjét, melyet az orkok elfoglaltak és leromboltak miután elpusztították a teljes védelmet.Te azonban a többiekkel a városban maradsz.
2. fejezet
Ennek a fejezetnek a fő küldetése attól függ, hogy milyen céhez tartozol.Lester Xardastól kap egy furcsa levelet, melyben a mágus magához hívja mert hogy új tornyának építése befejeződött. Itt elmondja, hogy sokkal többről van szó mint Beliarról meg a sárkányokról. Kiderül hogy Xardas még mindig a barátunk, nem az ellenségünk és hogy nagyon legyengült és szüksége van a tűzmágusokra hogy kitalálja, hogyan lehet elpusztítani az ellenséget. Megparancsolja Lesternek hogy szerezzen neki egy Tűzmágust. Természetesen te közben számos használható infórmációhoz jutsz az orkokkal kapcsolatban, és Xardas azt mondja neked és a társaidnak hogy ki kell írtanod az orkokat két ork táborban, amihez rögtön egy térképet és egy levelet is kapsz. Úton az ork táborok felé egyre többet tanulsz meg az orkokról, példul olyanokat, hogy ezeket a táborokat 5 ork generális vezeti. A király megparancsolja az embereinek, hogy vonuljanak vissza és védjék a bázist.
3. fejezet
Észak felé tartva egy faluba érsz, ahol túlélőkre lelsz. Ők elmondják neked, hogy egy behavazott tábor felé tartanak, mert az orkok ki nem állhatják a havat. A jól védett település nagyjából Khorinis méretű és varosi őrség és lovagok vigyáznak a rendre. Innen kezdődik az igazi küldetésed, ugyanis kiderül, hogy az orkok egy hadtáp utánpótlás vonalat működtetnek, mely az ork erődöt látja el mindennel, ahol a hatalmas Ork Hadúr tengeti mindennapjait.
4. fejezet
Ennek a fejezetenk a történései is attól függnek, hogy milyen céhez tartozol.Visszamész jelenteni a királynak, aki néhány lovagot küld a városba, ahonnan jöttél, hogy megerősítsék a helyőrséget és támogassák a helyreállítási munkálatokat. Mindezek mellett te egyre több infórmációhoz jutsz az orkokkal kapcsolatban. Xardas elmondja neked, hogy van egy hatalmas ork Myrtanán akinek a hatalma és az ereje akkora mint az 5 ork generálisnak együttvéve és még méretre is sokkal nagyobb náluk. Természetesen rangban előrébb léphetsz hogy meg tudd ölni az orkokat meg a vezetőiekt, a fejezet végén a lovagok megtámadják az ork erődöt.
5. fejezet
ebben a fejezetben a lovagok beveszik az ork erődöt és legyőzik az orkokat. Te bejutsz az erőd alatti katakombákba, ahol az Ork Hadúr van, akit likvidálnod kell.
6. fejezet
Valószínűleg az utólsó fejezet, de ez még nem biztos.Kideríted, hogy az ellenség maradék ereje hol rejtőzködik és Xardas és a többiek segítségével felszámolod.
A Gothic 3 világában a következő képpen alakulnak a szintek. 0-ról idul. Az első szint eléréséhez 500 tapasztalati pont szükséges.
Minden újabb szinthez plusz 500 tapasztalati pont. Ebből egy egyszerű képlet felállítható annyi tapasztalati pont szükséges a következő szinthez mint ammekkora szintű leszel éppen. Azaz a 20. szinthez 10 000 tapasztalati pontra van szükség a 19. szintről, hogy meglépd, persze ez nem azt jelenti, hogy ennyi 10 ezer tapasztalati pont szükséges össezsen!
'Következő Szinthez szükséges tapasztalapit pont' ='Előző szint tapasztalati pontja' + ('Következő szint' * 500)
Ez az egyenlet arra enged következni, hogy a szintlépésnek elméleti határa nincs. Természetesen van az erre a célra használt változó típúsa. Erre valószínűleg hosszú egész típust definiáltak ami nagyon sok szintlépést engedélyezne nekünk.
100. szinthez szükséges: 2 525 000
200. szinthez szükséges: 10 050 000
300. szinthez szükséges: 22 575 000
400. szinthez szükséges: 40 100 000
Nyilván nem tudjuk mennyi szint érhető el maximálisan, de valószínű bő keretet adtak a fejlesztők a barangoló kedvű játékosok kedvéért. Tegyük fel elérhető a 100. szint. 41. szinten tanulod meg a gyors tanulás képességet ami +1 pontot ad. Így az elérhető Képzettségpont amit elkölthetsz (100*10 )+(60*1 ) = 1060.
Nézzük mire elég 100 szint:
200 pont: 300-as erővel minden harci képesség megtanulható, 100-ról indulsz.
80 pont: az összes harci képesség, 16 ilyen képesség van.
100 pont: 200-as vadászattal minden vadász képesség megtanulható, 100-ról indulsz.
50 pont: az összes vadász képességhez, 10 ilyen van.
250 pont: 250-es ősi tudással minden mágikus képesség megtanulható, 0-ról indusz.
50 pont: az összes mágikus képességhez, 10 ilyen van.
50 pont: 50-es kovácsolással az összes kovács képesség megtanulható, 0-ról indulsz.
25 pont: az összes kovács képességhez, 5 ilyen van.
100 pont: 100-as tolvajlással minden tolvaj képességet meg tudsz tanulni, 0-ról indulsz.
55 pont: az összes tolvaj képességhez, 11 ilyen van.
60 pont: 60-as alkímiával minden alkímia képességet meg tudzs tanulni, 0-ról indulsz.
45 pont: az összes alkímia képességhez, 9 ilyen van.
30 pont: egyéb képességekhez, 6 ilyen van.
Ez összesen 1095 pont, persze 3 képességgel az elején indulunk ezért 1070 pont. Ami azt jelenti, ha minden képességet, módosítók nélkül mint pl malomkó, meg akarunk tanulni, akkor a 100 szint nem elég rá. Pláne, hogy nagyon fontos dolgokat nem tanultunk meg, mint pl életerőt, manát, állóképességet nem feljesztettünk, és egyetlen varászlatot sem tanultunk meg. Ezért ha mindent meg akarnánk tanulni, űber sokk karaktert képezni, nem elég a 100 szint. Ezt a szint határt elég nehéz elérni pláne, hogy a gyakorlat mást mutat, 50-80-as szintek között fejezik be a játékosok a játékot. Ezért ebből a listából igen jól le lehet szűrni, hogy egy felé kell orientálódni karakterünkkel.
Ha a küldetésekből, amiből van 550, átlagosan 2000 exp-et kapnánk akkor elérjük vigyorogva a 70-es szintet. Valószínű kb ekkor az átlag.
Harci Fejlesztések:
Paladin - Rhobar király miután Innost választotad
Regeneration - Rhobar király miután Innost választotad, Kan az orkok vezére
Mester fokozat a két kardal - Ishtar-ba kell menni, de kell 75% a Hasishinek-nél hogy beengedjenek
Kétkezes fegyver III - Hogar a Wolf Clan-ból, Ugolf a Hammer Clan-ból
Orc olo - Hogar a Wolf Clan-ból
Vadászati fejlesztések:
Nyilas mester - Nemora közelében az egyik vadász, Silden közelében az egyik vadász Falk , Candela Okara közelében
Orc vadász - Chris Ardea és Vengard között, Candela Okara közelében
Mágus fejlesztések:
Dark Mage - Tizgar - Bakaresh
Water mage - Saturas - Mora Sul templom
Mana regenerálódás -Guy - Bakaresh templom, Karrypto - Vengard, Saturas - Mora sul - templom
Gyors tanulás - Sebastian tűzmágus Reddockban, Saturas - Mora Sol templom
Bot harc III - Shakyor Lago közelében, Ateras, Nomad a Bakaresh melletti oázisból
Tolvaj fejlesztések:
Lehetetlen zsebmetszés - Peer a Trelis melletti farmon
Lehetetlen zárak nyitása - Lares - Geldern
Leütés - Lares - Geldern
Gyilkos - Ishtar-ba kell menni, de kell 75% a Hasishinek-nél hogy be engedjenek
Alkimista fejlesztések:
Méreg készítés - Ben Erai alkimista, de lehet, hogy nem működik, mert ez egy gyakori játékhiba :(
Fegyverek mérgezése - Ben Erai alkimista
Nyilak mérgezése - Ben Erai alkimista
Egyéb fejlesztések:
Akrobatika - Pavel - Silden
Farkas kitartás - Pavel - Silden
Gyengeség ellenállás - Renwik - Geldern
Méreg ellenállás - Peratur - Geldern
Tűz ellenállás - Bragaból az egyik hashisin
Hideg ellenállás - Lars a Nordmar harcos Sildenben
Varázslatok:
Fegyverek megáldása - Innos oltára miután Innost választod
Meteor - Innos oltára miután Innost választod
Dominalas - Innos oltára miután Innost választod
Summon Lightning - Beliar oltára miután Beliart választod
Éjszaka-nappal változtatása - Beliar oltára miután Beliart valásztod
Villámlás - Saturas miután megsemmisült az 5 ősi varázs ereklye
Idő lassítás - Saturas miután megsemmisült az 5 ősi varázs ereklye
Zár nyitás - Saturas miután megsemmisült az 5 ősi varázs ereklye
FONTOS : a legtöbb fejlesztést csak akkor tudod megtanúlni, miután megcsináltad a tanár küldetéseit.
Életerő:
Győgynövény
|
||
![]() |
Hatása: |
Életerő + 25%
|
Értéke: |
13 arany
|
|
Belőle készül: |
Nordmari kancsóköd
Gyógyital |
Napkender
|
||
![]() |
Hatása: |
Életerő + 6%
|
Értéke: |
6 arany
|
|
Belőle készül: |
Gyógyital
|
Gyógyító gyökér
|
||
![]() |
Hatása: |
Életerő + 7%
|
Értéke: |
3 arany
|
|
Belőle készül: |
Gyógyital
|
Vadbogyó
|
||
![]() |
Hatása: |
Életerő + 5%
|
Értéke: |
1 arany
|
|
Belőle készül: |
Gyógyital
|
Mana cserje
|
||
![]() |
Hatása: |
Mana + 25%
|
Értéke: |
13 arany
|
|
Belőle készül: |
Mana ital
|
Varázsgyökér
|
||
![]() |
Hatása: |
Mana + 7%
|
Értéke: |
3 arany
|
|
Belőle készül: |
Mana ital
|
Hajnal harmat
|
||
![]() |
Hatása: |
Mana + 5%
|
Értéke: |
1 arany
|
|
Belőle készül: |
Mana ital
|
Tűzcsalán
|
||
![]() |
Hatása: |
Mana + 10%
|
Értéke: |
6 arany
|
|
Belőle készül: |
Mana ital
|
Ogre levél
|
||
![]() |
Hatása: |
Állóképesség + 25%
|
Értéke: |
6 arany
|
|
Belőle készül: |
Állóképesség ital
|
Vasszár
|
||
![]() |
Hatása: |
Állóképesség + 25%
|
Értéke: |
3 arany
|
|
Belőle készül: |
Állóképesség ital
|
Démongomba
|
||
![]() |
Hatása: |
Nincs
|
Értéke: |
6 arany
|
|
Belőle készül: |
Megerősítő ital
|
Varangyfű
|
||
![]() |
Hatása: |
Nincs
|
Értéke: |
4 arany
|
|
Belőle készül: |
Halálos méreg
Ellenméreg |
Királygyom
|
||
![]() |
Hatása: |
+2 életerő
|
Értéke: |
66 arany
|
|
Belőle készül: |
Életerő ital
|
Tűzbogyó
|
||
![]() |
Hatása: |
+2 Mana
|
Értéke: |
66 arany
|
|
Belőle készül: |
Koncentráció itala |
Páncélfű
|
||
![]() |
Hatása: |
+ 2 állóképesség
|
Értéke: |
66 arany
|
|
Belőle készül: |
Állóképesség itala
|
Goblinbogyó
|
||
![]() |
Hatása: |
+1 Vadászat
|
Értéke: |
132 arany
|
|
Belőle készül: |
Vadászó ital
|
Sárkánygyökér
|
||
![]() |
Hatása: |
+1 Erő
|
Értéke: |
132 arany
|
|
Belőle készül: |
'Ősök hatalma' kard
'Ősök kardja' Erőital |
Királyszár
|
||
![]() |
Hatása: |
Nincs
|
Értéke: |
165 arany
|
|
Belőle készül: |
Minden tartós hatású ital alapanyaga
|
Piabogyó
|
||
![]() |
Hatása: |
Nincs
|
Értéke: |
4 arany
|
|
Belőle készül: |
Alagútdörgő |
Kaktuszvirág
|
||
![]() |
Hatása: |
Állóképesség +8
|
Értéke: |
2 arany
|
|
Belőle készül: |
Pia
|
Furcsa gomba
|
||
![]() |
Hatása: |
Nincs
|
Értéke: |
13 arany
|
|
Belőle készül: |
Minden átváltozó ital alapanyaga
|
Farkas gyom
|
||
![]() |
Hatása: |
Nincs
|
Értéke: |
6 arany
|
|
Belőle készül: |
Farkassá változás italához
|
Vérnád
|
||
![]() |
Hatása: |
Állóképesség + 5%
|
Értéke: |
3 arany
|
|
Belőle készül: |
Krodillá változás italához
|
Mocsári gyom
|
||
![]() |
Hatása: |
Nincs
|
Értéke: |
3 arany
|
|
Belőle készül: |
Mocsári lopakodóvá átváltozó italhoz
|
Király bogáncs
|
||
![]() |
Hatása: |
Nincs
|
Értéke: |
6 arany
|
|
Belőle készül: |
Oroszlánná változás italához
|
Ragadozó kender
|
||
![]() |
Hatása: |
Nincs
|
Értéke: |
1 arany
|
|
Belőle készül: |
Ragadozóvá változás italához
|
Kőcsalán
|
||
![]() |
Hatása: |
Nincs
|
Értéke: |
3 arany
|
|
Belőle készül: |
Nem ismert
|
Egynyári lobelia
|
||
![]() |
Hatása: |
Nincs
|
Értéke: |
6 arany
|
|
Belőle készül: |
Küldetés növény
|
Kőgyökér
|
||
![]() |
Hatása: |
Nincs
|
Értéke: |
3 arany
|
|
Belőle készül: |
Küldetés növény
|
Egykezes Kardok
A játék leggyengébb fegyvere! A gyenge ellenfelek mint gomblinok, tolvajok, ilyen fegyvereket dobnak el! Ezzel a fegyverrel igen sokat találkozol, nagy hasznát igazán nem veszed!
![]() |
Rozsdás kard
|
|
Szükséges erő: |
60
|
|
Szükséges tudás: |
Kardforgató
|
|
Sebzés: |
30
|
|
Ár: |
9 arany
|
Valószínű nem fogod használni, mert a sebzés sokkal inkább fontos, mint a másodpercenkénti mérgezés.
![]() |
Fejvadász kés
|
|
Szükséges erő: |
90
|
|
Szükséges tudás: |
Kardforgató
|
|
Sebzés: |
45
|
|
Bónusz: |
mérgezett
|
|
Ár |
105 arany
|
Ezt a fegyvert nem fogoad használni, hisz már ennél is jobb fegyvered van a kezdetben. Szép és jó, de rossz.
![]() |
Kard |
|
Szükséges erő |
100
|
|
Szükséges tudás |
Karforgató
|
|
Sebzés |
50
|
|
Ár |
15 arany
|
Ezzel a fegyverrel kezded a játékot. Elég kedves kis fegyver, jó szolgálatot tesz már az elején a bónuszával Ardeában. Későbbiekben megélezed, egy darabig még használod, de a játék során mondhatni, gyorsan el fogod felejteni.
![]() |
Orkölő |
|
Szükséges erő |
100
|
|
Szükséges tudás |
Kardforgató
|
|
Sebzés |
50
|
|
Bónusz |
Orkölő
|
|
Ár |
180 arany
|
![]() |
Holdpenge
|
|
Szükséges erő |
120
|
|
Szükséges tudás |
Kardforgató
|
|
Sebzés |
60
|
|
Ár |
1500 arany
|
![]() |
Vívótor |
|
Szükséges vadász tudás |
120
|
|
Szükséges tudás |
Kardforgató
|
|
Kár |
60
|
|
Ár |
240 arany
|
![]() |
Holdsarló |
|
Szükséges erő |
120
|
|
Szükséges tudás |
Kardforgató
|
|
Sebzés |
60
|
|
Ár |
1500 arany
|
![]() |
Pallos |
|
Szükséges erő |
120
|
|
Szükséges tudás |
Kardforgató
|
|
Sebzés |
60
|
|
Ár |
225 arany
|
![]() |
Fejvadász kard
|
|
Szükséges erő |
140
|
|
Szükséges tudás |
Kardforgató
|
|
Sebzés |
70
|
|
Bónusz |
Mérgezett
|
|
Ár |
375 arany
|
![]() |
Rubinpenge |
|
Szükséges erő |
150
|
|
Szükséges tudás |
Erős Kardforgató
|
|
Sebzés |
75
|
|
Bónusz |
Mesteri kardforgató
|
|
Ár |
2400 arany
|
![]() |
Hosszúkard |
|
Szükséges erő |
150
|
|
Szükséges tudás |
Erős Kardforgató
|
|
Kár |
75
|
|
Ár |
750 arany
|
![]() |
Lovag kard |
|
Szükséges erő |
160
|
|
Szükséges tudás |
Erős Kardforgató
|
|
Sebzés |
90
|
|
Bónusz |
Lovag
|
|
Ár |
2400 arany
|
![]() |
Katana |
|
Szükséges erő |
160
|
|
Szükséges tudás |
Kardforgató
|
|
Sebzés |
80
|
|
Ár |
2400 arany
|
![]() |
Jégpenge |
|
Szükséges erő |
160
|
|
Szükséges tudás |
Kardforgató
|
|
Kár |
80
|
|
Ár |
3000 arany
|
Egy küldetés fegyver. Wenzel a borús foki rab lovag, kér meg majd meg rá, hogy szerezd vissza. Hagy raboskodjon, te meg használod a fegyverét. Montera környékén ez lesz a legjobb fegyver. Ha megélezed máris 105-ös a sebzése. Egy darabig még használod biztosan Myrtana területén.
![]() |
Szabja |
|
Szükséges erő |
170
|
|
Szükséges tudás |
Kardforgató
|
|
Kár |
85
|
|
Ár |
3600 arany
|
![]() |
Barbár kard
|
|
Szükséges erő |
170
|
|
Szükséges tudás |
Erős Kardforgató
|
|
Sebzés |
85
|
|
Ár |
3600 arany
|
![]() |
Nordmári kard
|
|
Szükséges erő |
170
|
|
Szükséges tudás |
Erős Kardforgató
|
|
Kár |
90
|
|
Ár |
6000 arany
|
Jó kis fegyver, Wenzel kardját vagy erre vagy a másfélkezes kardra fogod, lecserélni, mert lesz nálad tervrajz. Saját magad kovácsolva pedig már alapból 100-as. Igaz csak 5-tel sebez többet mint Wenzel kardja, de aki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli.
![]() |
El Bastardo |
|
Szükséges erő |
180
|
|
Szükséges tudás |
Erős Kardforgató
|
|
Sebzés |
90
|
|
Bónusz |
Mesteri kardforgató
|
|
Ár |
8250 arany
|
Kedvenc fegyverem volt egykezesként, sokáig. Szép a marakolata, kedvező sebzése van, már aránylag az elején. Na és mivel olcsó, a tervrajza is, ezért hamarabb lesz esélyed megszerezni ezt mint az El Bastardo-t.
![]() |
Másfélkezes kard | |
Szükséges erő |
180
|
|
Szükséges tudás |
Erős Kardforgató
|
|
Sebzés |
90
|
|
Ár |
480 arany
|
![]() |
Inkvizítor |
|
Szükséges erő |
190
|
|
Szükséges tudás |
Erős Kardforgató
|
|
Sebzés |
95
|
|
Bónusz |
Mesteri kardforgató
|
|
Ár |
8250 arany
|
![]() |
Lángkard |
|
Szükséges erő |
120
|
|
Szükséges tudás |
Kardforgató
|
|
Sebzés |
100
|
|
Ár |
300 arany
|
![]() |
Rúna kard |
|
Szükséges erő |
210
|
|
Szükséges tudás |
Erős Kardforgató
|
|
Sebzés |
105
|
|
Bónusz |
+5 nyilak elleni védelem
|
|
+5 pengék elleni védelem
|
||
+5 ütések elleni védelem
|
||
Ár |
9000 arany
|
![]() |
Mesterkard
|
|
Szükséges erő |
210
|
|
Szükséges tudás |
Mesteri Kardforgató
|
|
Sebzés |
105
|
|
Bónusz |
Kétpengés harc mestere
|
|
Ár |
9000 arany
|
![]() |
Hatalmas kard
|
|
Szükséges erő |
220
|
|
Szükséges tudás |
Erős Kardforgató
|
|
Sebzés |
110
|
|
Ár |
9000 arany
|
![]() |
A király kardja
|
|
Szükséges erő |
230
|
|
Szükséges tudás |
Erős Kardforgató
|
|
Sebzés |
125
|
|
Bónusz |
Áldott
|
|
Ár |
12000 arany
|
![]() |
Az ősök kardja
|
|
Szükséges erő |
240
|
|
Szükséges tudás |
Erős Kardforgató
|
|
Sebzés |
120
|
|
Bónusz |
+5 nyilak elleni védelem
|
|
+5 pengék elleni védelem
|
||
+5 ütések elleni védelem
|
||
Ár |
15000 arany
|
Kétkezes Kardok
Kevesebben vannak mint az egykezesek de jóval nagyobbat ütnek!!
Rájuk is igaz, hogy ha használtak és kopottak felét sebzik. Kivétel nélkül mind fenhető +10 sebzését .
Rozsdás Kétkezes | |
Szükséges ero | 120 |
Szükséges tudás | Nagy fegyverek II |
Sebzés | 60 |
Ár | 18 arany |
Kétkezes kard | |
Szükséges ero | 150 |
Szükséges tudás | Nagy fegyverek II |
Sebzés | 75 |
Ár | 150 arany |
Rend kardja | |
Szükséges ero | 180 |
Szükséges tudás | Nagy fegyverek II |
Sebzés | 100 |
Bónusz | Áldott |
Ár | 3000 arany |
Érc kétkezes kard | |
Szükséges ero | 210 |
Szükséges tudás | Nagy fegyverek II |
Sebzés | 105 |
Ár | 6000 arany |
A munkavezeto kardja | |
Szükséges ero | 220 |
Sebzés | 110 |
Ár | 9000 arany |
Nagy inkvizítor | |
Szükséges ero | 260 |
Szükséges tudás | Nagy fegyverek II |
Sebzés | 140 |
Bónusz | áldott |
Ár | 13500 arany |
Elég érdekes fegyver. Hozzájutni egyféleképp tudsz egy halott démontól elvenni. A mágusok tudnak démont idézni, legjobb barátjuk, és amikor már nincs rá szükség visszaküldve otthagy neked egy ilyen kis fegyvert. Értéke nincs, nem is lenne táp, ha teremtenéd a démonokat nyakra főre és szereznéd a pénzt. A fegyvernek inkább ritkaság értéke mint használi értéke. Nyilván ha eléred a 666-os erőt akkor már puszta kézzel is agyon csapsz, egy elit orkot e mellé még párosul ez a sebzés és ketté is vágod egyből. Na de ez nem az a játék ;)
Démon kard | |
Szükséges ero | 666 |
Szükséges tudás | Nagy fegyverek III |
Sebzés | 135 |
Bónusz | +8 nyilak elleni védelem |
+8 pengék elleni védelem | |
+8 ütések elleni védelem | |
Ár | 1 arany |
Az osök hatalma | |
Szükséges ero | 270 |
Szükséges tudás | Nagy fegyverek III |
Sebzés | 135 |
Bónusz | +8 nyilak elleni védelem |
+8 pengék elleni védelem | |
+8 ütések elleni védelem | |
Ár | 18000 arany |
Innos haragja | |
Szükséges ero | 300 |
Szükséges tudás | Nagy fegyverek III |
Sebzés | 160 |
Bónusz | Lovag |
Áldott | |
+8 nyilak elleni védelem | |
+8 pengék elleni védelem | |
+8 ütések elleni védelem | |
Ár | 22500 arany |